Kniha
Vydavateľ: | Grada Publishing (G R A D A Slovakia, s.r.o.) | |
---|---|---|
Jazyk: | slovenský | |
Formát: | Kniha | |
Počet strán: | 288 | |
Vydanie: | 2023/12 | |
Poradie vydania: | 1. | |
Zvyčajne posielame do 8-10 pracovných dní
Informácie o dostupnosti
Posledná zmena: 22.02.2025 03:01 |
Predajná cena po prihlásení: | 16,99 € | |
---|---|---|
Vaša predajná cena : | 19,99 € | |
Prečo sa prihlásiť? | ||
(všetky ceny sú uvádzané vrátane DPH) |
- Komentáre (0)
- Recenzie (0)
- Informuj priateľa
Obsah knihy: Kniha
Na knihu sa zväčša pozeráme optikou literatúry, kultúry a hodnôt. Ale kniha je aj tovar, produkt, ktorý niekto pripraví, niekto vyrobí a niekto zasa distribuuje a predáva. Aká je vlastne táto pragmatická cesta knihy? V čom sa líši kniha v obchode od jogurtu alebo od auta? Vo svojej najnovšej monografii si autor kladie štyri základné otázky: Aké je miesto a aké sú funkcie knihy dnes v spoločnosti? Ako sa kniha vyrába, aký je celý životný cyklus tovaru kniha? Ako sa môže marketingová teória pozrieť na knihu ako produkt, aké nástroje môže využiť pri predaji knihy? A ako sa kniha zžila s digitálnymi technológiami? Ohrozili ju a zmenili? Dá sa digitálny svet využiť pri príprave a predaji kníh? V štyroch častiach knihy autor systematicky odhaľuje aktuálne informácie z domáceho aj medzinárodného knižného sveta. Dozviete sa ako knihy vznikajú, aký je slovenský knižný trh a čo môže (a nemusí) zaberať pri ponuke kníh čitateľom. Táto kniha pomôže nazrieť do sveta kníh nielen milovníkom kníh, ale aj autorom, vydavateľom, redaktorom či kníhkupcom.
Detaily o knihe
Hodnotenie čitateľov
Knihu ešte nikto nekomentoval, budete prvý.