bux.sk
knihy, ktorými žijete
Úvodná stránka Neprehliadnite
Buxcafe Knižné podcasty Eknihy na Bux.sk







No filter

Vydavateľ: GRADA Slovakia (G R A D A Slovakia, s.r.o.)
Jazyk: slovenský
Formát:Elektronická kniha
Počet strán:352
Poradie vydania:1.
Dostupné na stiahnutie  
Informácie o dostupnosti

Posledná zmena:

EPUB MOBI PDF
Vaša predajná cena : 13,34 €
(všetky ceny sú uvádzané vrátane DPH)
Ďalšie podoby titulu:
Formát: KNIHA
cena od: 5,94 €
  • Informuj priateľa

Obsah knihy: No filter

V roku 2010 Kevin Systrom a Mike Krieger spustili aplikáciu na zdieľanie fotografií, ktorá ponúkala jednoduchú, ale neodolateľnú funkciu – všetko, čo ste ňou zachytili, vyzeralo krajšie. Postupne okolo tohto zaujímavého start-upu vytvorili celú komunitu pozostávajúcu z umelcov a fotografov. Stačili dva roky a Instagram zaujal Marka Zuckerberga natoľko, že sa ho rozhodol kúpiť za neuveriteľnú miliardu dolárov. O osem rokov neskôr Instagram pokoril hranicu miliardy užívateľov za mesiac a dnes má viac než 200 miliónov používateľov, ktorý si prostredníctvom tejto aplikácie zarábajú na živobytie. Instagram odštartoval nejednu kariéru a podnietil vznik mnohých celebritných impérií, napríklad aj Kardashian-Jenner. So zakladateľmi Kevinom Systromom a Mikeom Kriegerom vás chceme vziať do zákulisia tohto jedinečného start-upu. Budete svedkom toho, ako každé rozhodnutie, ktoré urobili, malo dramatický dominový efekt. Napríklad predajom Instagramu spoločnosti Facebook mu zaistili dlhovekosť, no zároveň pomohli gigantovi v oblasti sociálnych médií stať sa ešte mocnejším a impozantnejším v porovnaní s jeho konkurentmi. Po predaji spoločnosti ostali zakladatelia Instagramu rozčarovaní prospechárskou kultúrou rastu za každú cenu, ktorú presadzoval Facebook, a vzdorovali jej. Po určitom čase však zo svojich pozícií odišli. Systrom a Krieger si totiž uvedomili, že aj keď dosiahnete najvyššiu úroveň obchodného úspechu, nedostanete vždy to, po čom v skutočnosti túžite.

Detaily o knihe

Názov: No filter

Originálny názov: No Filter

Objednávací kód NADBK94797

Zobraziť podrobnú špecifikáciu

Hodnotenie čitateľov

Pozadie úspechu sociálnych sietí (Veronika | neoverený nákup, 23.4.2022) Odpovedať

príjemné čítanie
Ktorú sociálnu sieť používate najčastejšie? U mňa je to rozhodne Instagram, a preto ma veľmi zaujímalo jeho zákulisie, ktoré mi Systrom a Krieger poodhalili a bolo to fascinujúce. Všeobecne ma zaujíma, čo všetko stálo za úspechom a vznikom známych a úspešných značiek a je jedno, či sa to týka módy, áut, či už spomínaných sociálnych sietí. Zo začiatku som sa bála, aby kniha nebola nudná a poňatá ako akási encyklopédia, ale autorka Sarah Frier sa pomyselného kormidla zhostila fantasticky, priblížila mi príbeh gigantov pochopiteľne, fascinujúco a niekedy až šokujúco, keď si človek uvedomil, že aj to najbanálnejšie rozhodnutie ovplyvnilo ich ďakekosiahlé fungovanie. To, že čerpala z rozhovorov s pracovníkmi pridalo knihe na autentickosti a za mňa je to jedna veľmi vydarená publikácia a ja ju vnímam ako skvelo zmapovaný dokument, ktorý mi zodpovedal na všetky moje otázky.

Super (Monika | neoverený nákup, 4.4.2022) Odpovedať

vrelo odporúčam
Miliarda. Toľko ľudí každý mesiac používa Instagram a toľko zaň zaplatili Mark Zuckerberg, keď správne vycítil, že v pomerne novej a čoraz viac populárnej aplikácii sa skrýva veľký potenciál, no najmä nebezpečný konkurent Facebooku. Táto kniha predstavuje detailne a poctivo dokumentárne spracovaný príbeh IG tak, ako o ňom porozprávali autorke a uznávanej odborníčke na sociálne siete Sarah Frier tí najpovolanejší - súčasní aj bývalí zamestnanci a konatelia, ľudia, ktorí boli či už pri zrode alebo neskoršej transformácii tejto aplikácie, no aj tí od konkurencie. . Nie je žiadnym prekvapením, že ak sa chceme pozrieť úplne na začiatok, musíme ísť do Silicon Valley. Nechýbalo veľa a možno by ani žiaden IG nebol, pretože v tom čase Zuckerberg rozbiehal svoju sociálnu sieť Facebook a do tímu vôbec prvých ľudí, ktorí stáli pri vzniku tohto gigantu a ktorí neskôr pôsobili na najvyšších postoch lanáril aj Kevina Systroma. Ten veľmi lákavej ponuke odolal a neskôr spolu s Mikeom Kriegerom prišiel s aplikáciou, ktorá sa zameriavala na fotky, no ponúkala novú funkciu, a to filtre, ktoré posunuli fotografovanie a umiestňovanie vašich záberov na sieť úplne na nový level. A teda ranná idea Instagramu nebola o technológii, veď aplikácia bola narozdiel od Facebooku oveľa jednoduchšia, bola viac o psychológii a o tom, aký zážitok užívateľovi ponúka. No akvizícia a tlak zo strany Zuckerberga a spol. no aj vonkajšieho sveta pretransformoval IG do tej podoby, ako ho poznáme teraz. . Kniha ponúka naozaj veľmi veľa zaujímavých informácií zo zákulisia fungovania IG a Facebooku. Dá vám predstavu o tom, čo všetko stojí za ich úspechom, čo musel kto obetovať, alebo prekusnúť, ako rozmýšľa Zuckerberg a ako zase Systrom. Asi najlepšie vystihol postoj 'Facebook strany' ku IG po odkúpení jeden bývalý konateľ firmy IG keď povedal: " Facebook je ako staršia sestra. Vyoblieka vás na večierok, ale nechce, aby ste vyzerali lepšie ako ona". . Ak vás zaujíma príbeh IG, toto je top a ak po tejto knihe siahnete, určite neoľutujete.

Pridajte svoj komentár


(nebude zverejnený)
Koľko je štyri deleno dva?

V odpovedi prosím používajte iba číslice.

Knihy

Výber žánrov

Beletria pre dospelých

Cestovanie, mapy

Česká literatúra

Deti do 10 rokov

Deti nad 10 rokov

Fond na podporu umenia

Jazyky, vzdelanie

Literatúra faktu

Odborná literatúra

Populárne náučná pre dospelých

Slovenská literatúra


Darčekové predmety a ostatné

Hovorené slovo

Hudobné CD

Knihy na počúvanie

Počítačové hry a aplikácie

DVD



x