bux.sk
knihy, ktorými žijete
Úvodná stránka Neprehliadnite
Buxcafe Knižné podcasty Eknihy na Bux.sk




TIP NA KNIHU

Etika médií

Vydavateľ: Kalligram (KALLIGRAM, spol. s r.o.)
Formát:Kniha
Počet strán:312
Poradie vydania:1.
Na sklade 
Informácie o dostupnosti

Posledná zmena: 21.02.2025 02:57

Vaša predajná cena : 5,- €
(všetky ceny sú uvádzané vrátane DPH)
  • Informuj priateľa

Obsah knihy: Etika médií

Predkladaná kniha je prvým pokusom na Slovensku poskytnúť pohľad na etiku médií ako aplikovanú etiku. Etika médií je nová spoločenskovedná disciplína, ktorá je ešte len na začiatku svojho rozvoja – kvalitnej literatúry, ale aj odborných diskusií na túto tému je teda málo. Cieľom knihy je ukázať a dokázať, že médiá sú predovšetkým spoločenským fenoménom, ktorý zásadným spôsobom ovplyvňuje kvalitu života miliárd ľudí, nezávisle od toho, či si to uvedomujú alebo nie. Z postavenia médií v spoločnosti vyplýva aj požiadavka, aby sa v mediálnej činnosti striktne dodržiavala etika. Zámerom autorky je ukázať profesiu žurnalistu a iných pracovných aktivít v mediálnej oblasti v súvislosti so spoločenskými procesmi, najmä ekonomickými, ktoré markantným spôsobom menia obsah žurnalistiky a mediálnej tvorby. Autorka nesúhlasí so zjednodušeným pripisovaním zodpovednosti za negatívne javy v žurnalistike a médiách len novinárom a mediálnym pracovníkom. Novinári a mediálni pracovníci nepracujú vo vákuu. Svet žurnalistiky a médií v dominantnej miere ovplyvňujú vlastníci mediálnych podnikov, pričom vlastníctvo médií je už niekoľko desaťročí záležitosťou nepočetnej skupiny ľudí. Kniha je určená všetkým, ktorí sa zaujímajú o oblasť médií v súčasnej etape globalizácie, predovšetkým však študentom masmediálnych štúdií, mediálnej komunikácie a žurnalistiky ako východisko pri osvojovaní si profesijnej etiky v ich budúcej práci. Takisto je vhodná pre všetkých žurnalistov a mediálnych pracovníkov, ktorí majú záujem konfrontovať svoje vlastné poznanie a skúsenosti z mediálnej praxe s predloženým prístupom k skúmaniu etiky žurnalistiky a etiky médií. Nemenej prospešná by mohla byť pre tých, čo sa venujú mediálnej výchove, ktorá sa rozbieha už i v našich podmienkach.

Detaily o knihe

Názov: Etika médií

Objednávací kód PO372866

Zobraziť podrobnú špecifikáciu

Hodnotenie čitateľov

Knihu ešte nikto nekomentoval, budete prvý.

Pridajte svoj komentár


(nebude zverejnený)
Koľko je deväť mínus osem?

V odpovedi prosím používajte iba číslice.

Knihy

Výber žánrov

Beletria pre dospelých 

Cestovanie, mapy 

Česká literatúra 

Deti do 10 rokov 

Deti nad 10 rokov 

Fond na podporu umenia 

Jazyky, vzdelanie 

Literatúra faktu 

Odborná literatúra 

Populárne náučná pre dospelých 

Slovenská literatúra 


Darčekové predmety a ostatné 

Hovorené slovo 

Hudobné CD 

Knihy na počúvanie 

Počítačové hry a aplikácie 

DVD 



x